Radzę zwyczajnie stoczyć wirnik o jakieś 5,6-6,0mm. Wirnik ma długość 50mm, więc proponuję zastosować magnesy N38 o wymiarach 15x15x5mm, po 3 w rzędzie na jeden biegun magnetyczny, czyli 45x15x5mm. Na obwodzie wirnika musi znaleźć się 9 par takich biegunów, na przemian N i S, czyli razem potrzeba 54 magnesy(18 biegunów magnetycznych razy 3 magnesy). Wklejając magnesy należy zastosować skos wartości jednego żłobka na stojanie (patrz poniższa fotka, niestety wirnika z 4 magnesami zamiast 3). Do wklejania magnesów najlepiej zastosować jakiś dwuskładnikowy klej do metalu, na bazie żywic. Magnesy trzeba kleić stopniowo korzystając z opasek zaciskowych, ścisków stolarskich, itp., żeby nie zmieniały położenia na wirniku, w stosunku do tego przez nas założonego.
Fotki zapożyczone z portalu
http://elektroda.pl, przedstawiające przykładowy wirnik (prądnica kolegi
JESIOTR1 - proponuję się z nim bezpośrednio skontaktować w sprawie przeróbki tego silnika, bo wiem, że taką przeprowadzał):
Pozdrawiam!
Pomyślnych wiatrów i słonecznych dni...