

A więc tak.
Uporałem się w końcu z magnesami.. Przykleiłem je pod takim skosem jaki był na wirniku czyli mniejwięcej 1 żłobek1ząb szerokości skosu.
Po wklejeniu 2 przeciwległych biegunów zrobiłem zaczepowy test.. Jest dobrze:) Wczoraj juz było późno na zalewanie żywicą więc zeby mi nie poodskakiwały magnesy wypełniłem wszystkie łączenia "niepolecanym" klejem CX-80 AutoWeld .rzeczywiście klej reaguje na magnesy ale w moim przypadku było to zalecane gdyż klej poprostu wciągało w szczeliny.Zrobiłem to dla wzmocnienia klejeń.
Dziś całość oszlifowałem.. ranty i wystające kawałki kleju i złożyłem całość do kupy.
Oczywiście zrobiłem test

A więc: na luzie ------- pod obciążeniem
Obroty 64 ----5,5-7,5V ------- 4,8 - 6,6 V
Obroty 102 ----11V ------ 10 V
Obroty 133 ----14,4V ------ 13,5V
Obroty 149 ----16V ------ 15V
Obroty 200 ----22V ------ 20,5V
Obroty 250 ----27,2V ------ żarówka is dead

Jako obciążenia użyłem żarówkę samochodową 12V 21/4 Watt (oba włókna żarówki podłączone razem)
Do napędu użyłem zwykłej wkrętarki Bosch 18V.
Teraz już chyba można coś więcej powiedzieć
