Też długo szukałem takiego sterownika.
Najpierw znalazłem sterownik-zatrzask ale z wysyłką to koszt ok 115-120zł. I jest bez obudowy i dość duża płytka.
Potem znalazłem opisywany powyżej sterownik HRN-42 ale cena 439 + 17,50 za wysyłkę.
W końcu po długich poszukiwaniach znalazłem MMR17 za 79 + 8 za wysyłkę -
http://allegro.pl/i link do producenta
http://www.dobry-czas.pl/Produkty/Przekazniki-nadzorcze/Przekaznik-MMR17-V1A-U230-108. Dla mnie dodatkowa zaleta to obudowa taka jak bezpieczniki "S" do zamontowania na standardowej listwie.
Wczoraj długo rozmawiałem z tą firmą, gość konsultował się z konstruktorem sterownika i wychodzi, że on ma dokładnie te funkcje. Pracuje w zakresach napięć 12, 24,230 AC/DC do wyboru.
Ma 2 tryby pracy, ustawiamy Umin i Umax (dla akumulatora samochodowego np. 10,5 i 13V):
1) po spadku napięcia poniżej 10,5V odłącza urządzenie i załączy je spowrotem dopiero po uzyskaniu 13V - do podłączenia sterowania przetwornicy
2) wyłączy przekaźnik po spadku 10,5V, załączy go po przekroczeniu 10,5V i ponownie wyłączy po uzyskaniu 13V
Oczywiście zakresy napięć są dowolne - tu podałem przykład dla aku 12V.
Jutro - pojutrze powinienem go dostać. jak podłączę i przetestuję to napiszę co wyszło.