przez TOMMASZ » 24.02.2015, 21:06
Rezystory R43 i R44 to już drivery i nie wróży to nic dobrego,ale może nie jest tak źle.Trzeba na samym początku odłączyć napięcie doprowadzone z akumulatorów na tranzystory mos,nie wiem jak to jest tam podłączone,czy kablem czy ścieżkami ale zakładam że kablem.Jeśli nie ma możliwości odłączenia to trzeba wylutować wszystkie,i sprawdzić sygnał na rdiverach ale przedtem wymienić rezystory.Tranzystory sprawdzasz tak jak opisałeś,jeśli jest przejście w obie strony pomiędzy drenem a źródłem to kaput.Ale bramka też nie powinna mieć przejścia ani na dren ani na źródło i to w obu kierunkach.
Jeśli masz nagrzewnicę/opalarkę do farby to wylutujesz te mosy nie uszkadzając ścieżek,wystarczy podgrzać i wyciągać.
Dziwi mnie to że w UPSie na 48V zastosowano tranzystory 50V,ja bym je wywalił i zamienił na lepsze IRF1407.
Nie udzielam porad na PW.